torsdag 5. mai 2011

Apekatter og magehus

Etter påminnelser fra dere som følger med skal jeg hive meg rundt og skrive litt. Tiden går bare så fort om dagen, og når prinsessa har lagt seg camper vi i sofaen et par timer før vi legger oss selv. Det høres kanskje fryktelig kjedelig ut, men sånn må livet bare være en periode. Heldigvis kan vi kose oss mens vi tar livet med ro. Her er et bilde av bolla i uke 32 (7 mnd?), tatt i dag.


Sanna er 22 måneder nå, og har blitt så stor! Tenk å få vært inni hodet til en 2 åring! Det må rett og slett være fantastisk spennende å oppleve verdenen som hun gjør.. Jeg spurte henne her om dagen:
"Hva er inni magen til mamma?"
"Eeeeehhh.. (tenkehardtlyd) Apekatt!"

Hun har faktisk begynt å svare "beibi" når jeg spør, men av og til får jeg bare et rungende "NEEEEEIIIIIIIIIIIIIIII!!!!!!" til svar, og da er hun ikke spesielt klar for å snakke om det som skal skje.. Vi tar det som det kommer tenker jeg :)

Her er noen bilder fra tiden som har gått siden sist. Bilder taler trossalt mer enn ord:

mormor og morfar på besøk i mars


Sol, is og båtliv hos farmor og farfar i påsken


Nå venter 17-mai feiring hos mormor og morfar. Det blir stas!
Ha en fin torsdag, så helg!











Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar